PRACTICAL SIDE OF BUSINESS
The Polish Institute of Management is a Polish educational and development institution specializing in the comprehensive development and implementation of individualized management and HR strategies, precisely tailored to the goals and specifics of the enterprise.
01
BUILDING STRONG TEAMS
The key to success, of every process, are people. Their passion, commitment and competences. At PIZ, we think strategically about teams, their goals, taking into account the hard and soft skills of all team members. Our success proves that the basis for development is thoughtful recruitment and consistency.
02
EFFECTIVE STRATEGIES AND IMPLEMENTATION
Every day we support Polish entrepreneurs in optimizing and organizing the processes they implement. Detailed strategies, preceded by a thorough audit, implemented with the participation of the best experts and practitioners, have repeatedly saved our clients from the need for restructuring proceedings .
03
ENTERPRISE RESTRUCTURING
We provide comprehensive legal and accounting services to entrepreneurs who decide to implement restructuring proceedings. Thanks to a strong team of lawyers and auditors, we effectively support Polish entrepreneurs in restructuring processes.
26.04.24
Współczesne wyzwania związane z nowoczesnym zarządzaniem personelem obiektów basenowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, pełnym zmian i nowych wyzwań, zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) przechodzi globalną transformację. W erze cyfrowej, gdzie technologia odgrywa kluczową rolę, pojawiają się innowacyjne trendy, które wpływają na sposób, w jaki organizacje zarządzają personelem.
5.09.22
Organizacja wobec wyzwań XXI w.
Dynamicznie zmieniające się otoczenie stanowi obecnie jeden z kluczowych determinantów rozwoju organizacji i przedsiębiorstw. Przeobrażenia i zmiany zachodzące w otoczeniu sprawiają, że funkcjonowanie i rozwój współczesnych przedsiębiorstw i organizacji warunkowany jest przez synergiczne oddziały- wanie wielu procesów i czynników.
22.08.22
Polityka cenowa – metody, strategie, znaczenie.
Decyzje w zakresie cen zapadają często bardzo szybko; trzeba podkręcić sprzedaż – no to obniżamy ceny; jest fajny pomysł na promocję – zatem nasz produkt będzie kosztował X zł, bo to dobrze wygląda w komunikacji; dla nowego produktu do kosztów dodajemy 30% narzutu i tyle, bo dla wszystkich towarów tak robimy, itd.
4.03.22
Jak media społecznościowe wpływają na rynek.
Kwestionowanie siły mediów społecznościowych w społeczeństwie to kwestionowanie znaczenia światła słonecznego na Ziemi. To już nie jest chęć, ale potrzeba. Wyobraź sobie, jak wyglądałoby życie bez platform, które umożliwiają łączenie się ludzi z całego świata.